終於找到歌名還有歌手了…
爆好聽的一首曲子!

----------



I could stay awake just to hear you breathing
我能徹夜不眠只為聽著妳的呼吸
Watch you smile while you are sleeping
看著妳的笑當妳沉睡時
While youre far away dreaming
當妳在遙遠的夢境中
I could spend my life in this sweet surrender
我能花一輩子沉溺於這甜蜜中

I could stay lost in this moment forever
我能永遠迷醉在這一剎那裡
Every moment spent with you is a moment I treasure
每一分秒與妳在一起的時光都是我最珍惜的時光

#「Dont want to close my eyes
我不願閉上我的眼睛
I dont want to fall asleep
我不願入睡
Cause Id miss you baby
因為寶貝 我會想念妳
And I dont want to miss a thing
我不願錯過與妳在一起的一切
Cause even when I dream of you
因為即使我夢見了妳
The sweetest dream will never do
在最甜美的夢裡也無法取代這一刻
Id still miss you baby
寶貝 我仍然會想念妳
And I dont want to miss a thing
我不願錯過與妳在一起的一切」#

Lying close to you feeling your heart beating
躺在妳身邊感覺著妳的心跳
And Im wondering what youre dreaming
想像著妳的夢境
Wondering if its me youre seeing
想像著我是否出現在妳的夢中
Then I kiss your eyes
然後我輕吻妳的眼
And thank God were together
感謝神讓我倆在一起
I just want to stay with you in this moment forever
我只想永遠與妳留在這一剎那裡
Forever and ever
生生世世

重覆#「」#

I dont want to miss one smile
我不願錯過妳的每一個微笑
I dont want to miss one kiss
我不願錯過妳的每一個吻
I just want to be with you
我只想與妳在一起
Right here with you, just like this
在這裡與妳在一起, 就像現在一樣
I just want to hold you close
我只想緊緊的抱著妳
Feel your heart so close to mine
感受妳的心緊貼著我
And just stay here in this moment
只想留在這一剎那裡
For all the rest of time
在我餘下的一生中

重覆#「」#

重覆#「」#

Dont want to close my eyes
我不願閉上我的眼睛
I dont want to fall asleep
我不願入睡
I dont want to miss a thing
我不願錯過與妳在一起的一切
arrow
arrow
    全站熱搜

    中風∥枔 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()